Warning: Creating default object from empty value in /www/mybooks.com.my/public/components/com_virtuemart/router.php on line 902
Resipi : Kasih Tak Terungkap

Kasih Tak Terungkap

PDFEmail
"Sudah lama kupendamkan perasaan ini, namun untuk meluahkannya, aku tak berdaya"
kasih tak terungkap
Penilaian: Belum di Nilai
Harga:
Harga Asal: RM 29.00
Salesprice with discount: RM 24.65
Harga Jualan: RM 24.65
Sales price without tax: RM 29.00
Jimat: 15%

0 TELAH MEMBELI!
Penerangan

Di hati, ada cinta, ada sayang. Dirasa, aku terseksa. Nak kuluahkan, aku tak berdaya. Salahkah aku mencintainya ? "kamu tak rasa pedihnya. Cakap saja bolehlah. Kalau aku tak suka orang tu, seluruh keturunannya aku tak suka!"

"Mak....Sudahlah tu, mak. Hal tu kan dah lama berlalu. Bukan jodoh mak, apa nk buat". 

"Hah, kalau mcm tu, anak dia tu pun bukan jodoh kamu, Khalif! Mak bukan tak tahu kamu menaruh hati pada budak tu. Kalau kamu bercadang nak meminang anak dia tu, mak tak akan izinkan . Mak tak restu, kamu faham tak ?

Ulasan

There are yet no reviews for this product.

Anda Mungkin Berminat

orang yang bijak
Orang Yang Bijak...
Harga: RM 4.00
Sekarang: RM 3.40

baik hati kepada rakan
Baik Hati Kepada Rak...
Harga: RM 7.50
Sekarang: RM 6.38

biskut klasik
Biskut Klasik...
Harga: RM 42.00
Sekarang: RM 35.70

a-z cara menjahit baju kurung moden
A-Z Cara Menjahit Ba...
Harga: RM 28.00
Sekarang: RM 23.80